1 maj

hejsan, nu kan jag skriva lite mer, det va lite stressigt där var jag skrev först.
hade kul m amanda sophia och nina, träffade bland annat ellan emelie och några till-
sedan följde oscar & dennis våra nya bästisar till hågelby heting plats.
vi hade inte med oss pengar för niträde så jag o nina smög in när sophia och amanda snackade m vakten.
busigt, var inte där så länge, amanda & sophia betalade heeelt onödigt för att vi stack ändå efter det tyyp.
gick hem till mig och åt och hämtade kläder till imorgon för att ssova över hos amandeus.
hihi sen stack vi & väntade på bussen runt 20 minuter, grisar som inte orkade gå.
sen kom bussen, o vi stack till gården vart ja skrev förra inläget.
dt fanns poliser öööverallt. överdrivet, men ändå gansk bra.
glömde berätta att en sssuuuuper trevlig kille kom och shake lite till oss och skrämmde så barnen.
hihi men det gjorde ingt, han va såå underbar xd.
träffade honom igen i centrum ( men han kom inte ihåg oss ) hans dröm var att flytta till spaninen,
ha talade också spanska, hett hett hett grr.
hände saker och nu sitter jag med älsling amandeus och kriver detta, drack té och hde mysigt.
och hittade KIRAAAAAN, kiran mötesplats xd
pusshejalla

Kommentarer
Postat av: sophia b

dom hette inte oscar och dennis ;S
kiran & shirin hette dom :O
som ja satt och skrek i bussen hela tiden 8-|

2008-05-01 @ 01:03:38
URL: http://sophiabatsis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0