amanda

hej bebisar, idag var jag barnvakt med amanda och carro, vi fick ta hand om heting lukas som sagt.
han tafsade på amandas boobies, och vi hade picknik med söta han, vi satt uppe på ett berg.
men vi hade lite mysigt, och jag försökte vara wannabee bree's dottet till min mamma, men hon ba;
- josephine, vi har redan snackat om det.
och jag ba gav henne en sån blick som jonny sa att ajg skule ge henne, funkade knappast.
sedan far vi iväg till carrous, och dt va då vi hade picknik, hennes små syskor var typ helt galna för att Lukas soet va där, skoja men vi matade honom lite.
och sen gick vi ut en sväng, sen lämnade jag amanda, och jag som trodde att klockan va redan 8. jhag ba:
GOSSIP GIRL, och typ sms;a carrou och grejer, men klockan é bara 14 över 18.
pussar & kramar
ps, glömde berätta om min " nya " ( två veckors gamla foundation ) foundation, yeah.
jag blir inte fläckig av den. har nummer 75 på den, carro tog en niggah färg & blir fläckig all the time.
så jag säger bara om ni är ljusa så kan ni testa 75 !  ( juste, om ni drar bort etiketten ser ni att foundation grejen är inte full, utan den slutar vid mitten, dem vill bara att man ska tro att den är helt full, minus poäng till det!
image30


Kommentarer
Postat av: muckad

ffjjååårrtttiizzz !!!
ORka med FOUndation ,
hoora

2008-04-22 @ 20:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0