damp

hejsan, varför måste bakrunden vara så fittig & typ ba.. frsvinna?
det är hur irriternade som helst.
idag skulle vi rymma från skolan och gå till amanda men det gick lite fel..
och så pluggade vi noll!
efter skolan stack vi till stan och jag provade super heta jeans, men efter som jag inte hade med mig
pengar köpte jag inte dem.
amanda köpte heting skor från H&M som jag tänker köpa. men problemet va att det bara fanns i storlek 40.
kukigt det oxå.
carro köpte heting jeans, gråa var dem, & jag provade jackan som är inte unik, verkligen inte.
men den är bara så heting liksom.
34 var helt för litet och såg ut som en socker bit, så jag ska nog köpa storlek 36eller38 :O
dt kom peddofiiler hela tiden till oss som jagade oss, det va faktist lite kul.
sen på tåget såg jag en jätte gillig kille med harry potter glasögon och jag kollade ner på en grej
& samtidigt tittade han på mig med jätte förvånade ögon oh han trodde att jag stirrade på hans snopp.
va pinsamt hihi, oh åt donken och en korvelitow jätte pinsamt att alla vi gick runt me det.
men när det där med kuk saken inträffade vare polski människor som tåg foton på oss,
ena killen som va 30 år satte sig bredvid oss och vi hade riktigt kul ( nej han skrämmde oss )
han frågade efter mobil nummer och harry potter killen kollade på oss som om det va typ krig.
sen gick han av vid flempan hihi jag ljög att min mamma va rysk och saker.
det va jätte kul för att han var en peddo man, sen hälsade han typ 3 gånger och skakade hand med oss.
fattade inte riktigt? och hha glömde berätta att amanda dansade någon jävla pinsam dans sen en kille ba:
- det svänger med liksom med takten, och han hade sett amanda hela tiden xd.
hedjå nu chekkar jag ut ( carros grej )
                                               image28image29


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0