emo

idag skulle vi lämna amanda hem & möta bella en liten stund.
vi åkte ner för backen till centrum m, linda & ellan som vi såg.
sen sa vi hejdå till jesus barnet, skoja hejdå till amanda.
och sen så mötte vi bella och åkte  till vretarna.
det va så grymt varmt. man ville bara sola.
men jag är rädd för gamle by & sommaren.
tänker på det bara, vet inte varför.
sen hade jag emo time hemma tänkte hur misslyckad jag va :(
sen förstörde min ipod allting för att den stängdes av :(
jag orkar inte längre, asso jag vill ha action haha seröst ?!


Kommentarer
Postat av: Viika

Snubblade in här på din blogg och tänkte önska dig en trevlig kväll på samma gång :)

2008-04-20 @ 19:20:59
URL: http://viika.blogg.se
Postat av: hedda

din blogg är ju för härlig. keep going forvard !

2008-04-20 @ 20:02:18
Postat av: Em-pem

Hej :) Haft en bra dag?

2008-04-20 @ 20:20:48
URL: http://www.metrobloggen.se/empem
Postat av: jhuss.blogg.se

hihi ja (;
haha jag vet att min blogg é bra.
skoja men tack

2008-04-21 @ 17:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0