fredag

en het fredag, ledigheten började med att jhuss n laajn stack till hetingarna johan n sophia.
sedan där efter stack vi tre till carro och fixade saker och hade skojs.
hennes bror kom och larvade sig typ hela tiden, jacob huligan <3.
sedan så åkte vi typ till gården elelr något m amanda som vi sedan därefter hade träffat där vart vi bor.
och vi va med typ carros syster paylina, och vi mötte jessica sötnos i tumba och gris åt choklad.
sen hände det privata saker, vi ska stötta dig jessica. och jag hållde på att gråta :(
klockan va typ halv 10 då och vi såg anita & mimmi, anita har flyttat :O
japp, vi gick lite här & där och jag kan ju liksom inte berätta direkt allt,
carro typ snodde någons skatebord typ eller hur dt stavas, & sen så trodde jag att min hani åkte kickbike men det va en huliganisk mmänniska, jag har typ glömt en hel del, & jag köpte samma puder som jhennifer bebis har.
och idag på morgonen fick jag fan damp, okej inte damp men asso jag skulle vara praktisk och försöka sminka mig typ med olika foundations men resultatet blev hemskt så jag använde min vanliga.
sedan lämnade vi amanda med en främmade bil och åkte hem och mamma har gjort fucking PERMANENT I SITT HÅR OCH VET NI VAD HON SA HON BA , HAHA OMG JAG KAN INTE SÄGA MEN HON BA;
- asso jag gjorde krulligt permanent, och jag läste i tidningen att platt hår år heeeeelt out ! tro mig du kommer fixa afro nästa vecka, ( OMG? )
- jag har inte ens platt? jag vill inte ha maestro / sara.t hår som du har? du ser ut som en zegenare.
preces då kom gay pappa och visade VITA shorts. PINSAMT

jag ba;
- gaaay,pappa ta bort, sen gjorde han dennis huligan saker & jag ville bara bort, men jag rymmde upp hit.
hej så länge älsklingar !

Kommentarer
Postat av: robb7

vilket liv 1

2008-04-26 @ 00:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0