hani

tjabba där, har typ wax i håret och jag fick panik när mamma ba;
- det där kommer stanna i håret i 2 veckor.
jag trodde inte .. men får se snart liksom ska ducsha, & skumma människor skriver till mig at pea.
sista timmen skulle vi arbeta m kursen vi satt med malin och försökte jobba men allt blev ba snack,
idag vaknade jah 20 över 7 och jag fick damp.
i skolan var det ganska hej hopp men imorgon ska jag redovisa TVÅ steg, jag är så glad.
eller det kaske blir bara ett steg om jag klarar av engelskan, jag kommer få IG på spanskan :(
jag har redan ig jag vill inte !!! jag fick tilll & med damp på en kille som heter adam eller vafan han heter,
han har typ mvg på allt, jag vill ovkså va så smart, eller så smart som hani min älskade guzz .
men nu sticker jag för att bror ska ha datan och jag har bara varit inne i en kvart?


Kommentarer
Postat av: emilia

ihihi jag har också ig i spanska gmn (aa)
hatar oss, självmord på fredag ?

2008-04-23 @ 21:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0