helvete

asso kuk? nu försvann header igen.
jag får damp

måste bara berätta min dröm snabbt ;
jag och min familj var i turkiet och sen så såg jag en gubbe som satt på en stol och typ drack kaffe.
sen var jag plötsligt där och han hållde på att typ kidnappa mig.
och jag började skrika och sen försökte jag säga till alla att men ingen trodde på mig.
sen kidnappade mannen en annan tjej och han körde henne till ett stort hus och jag gick dit på kvällen och spionerade, och det va typ en fest där så jag gick in dit och dom snackade svenska från ingenstans,
& jag började dansa någon tönt dans med en turkisk kille och ba, kom följ med mig.
och jag gjorde ju det solklart och sen han ba;
komigen! du vet vad jag vill.
han va typ 17 :O jag ba;
omg nej?
han ba;
jooo komigen nu sötnos jag älskar dig.
sen så gick jag och typ kidnapparen var typ pimp.
sen vaknade jag,

Kommentarer
Postat av: lowwloo

asåå du har ju
nte
ens en headeR?

2008-04-26 @ 18:21:31
Postat av: em.

vaddh ?
doe borde ja sex med han-

2008-04-26 @ 18:36:10
Postat av: Anonym

din header är feet nice ;)

2008-04-26 @ 18:59:39
Postat av: jhuss.blogg.se

jag vet jag fimpade chansen fan

2008-04-26 @ 23:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0