hett

hejsan blogg.
idag var jag med amanda i skärholmen en snabbis för att jag köpte jackan & en heting tröja från topshop.
lustigt, vi gick hem till mig och hämtade junior ( hunden ) som mamma passade så länge.
sen gick vi hem till amanda & jag hittade en 50 lapp så vi köpte gris saker med den, amanda skulle sova över.
pinsamt hade vi för att vi gjorde pinsamma saker, m sen såg vi carolajn som kom till tumba för att möta oss -
sen så gick vi hem till mig & hade bre van de camp middag med bakrunds musik som lät skrämmande.
min pinsamma famlijn åt med oss, typ grillat.
och pappa härmade t- dennis från vår skola, mamam tolkade det helt fel & jag ville bara slå henne, haha nej?
efter det var vi ute och sånt , skämde ut oss ganska mkt.
när klockan va typ runt 9 så såg vi ellan,linda, och emelie och var lite med dom, dom hade tydligen sett mig och amanda dansa någon niggah dans, pinsamt.
sen så gick vi runt och så,
något över 10 kom jag hem med amanda och vi skulle kolla på en film, men eftersom vi bara hade gubb filmer så hittade vi en ur gammal film, haha white chicks, pinsam film.
sen så sov vi, och nu på¨morgonen hittade jhag någon mother fucking låda, man kunde pyssla med den.
och vi stökade ner hela sängen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0