i skolan

tänk att jag har stannat i skolan med laajn för att plugga,och jag har faktist jobbat,helt ärligt.
jag har gjort stegtest 11 och då ligger jag på vg nivå, jag är så glad.
men aron kommer närsom helt liksom och det är en städere under mina fötter som dammsuger bort all skräp.
och jag ba;
aron kan jag redovisa till dig efter den där killen ( hände för 5 min sen)
aron: ja visst, jag kommer förbi gröna redationen, MEN då måste du lova att inte äta klubbor mer här uppe.
och jag blev helt kiran förkrossad typ.
men jag jag lovade och jag komer helt ärligt dö.
tack vare ninip som gav mig en jordbubbs klubba innan det, amir och dem attacerade mig, inte kul.
hejdå blogg.
/ skriver senare.
föressten borde jag fortsätta att kolla på cashmere mafia för att det känns som om den är ointressant och wannabee sex and the city, typ lebb seerie, ?
BLOGG HEADER BORTA, GAAAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0