josephine

när jag vaknade upp kändes det som om hela världen hade dött, nej men mitt liv ruttnade i skolan för att jag visste att vi skulle ha optik prov & ja som inte hade pluggat något, men den stunden kkom & jag svarade bara på g frågorna och en vg fråga, jag kommer ändå få g eller ig, HELT SÄKERT.
på eftermiddagen redovisade vi vårt steg 14 på svenskan.
etfer skolan gick jag inte hem utan till carro & gris åt. vi åt hennes m's K mat.
sen kollade vi lite på en p rulle och tänkte sno kondomer.

när klockan blev någonting med fyra hämtade vi amanda och snurrade runt, och en spindel klättrde på mig.
helvetes kuk tänke jag bara, klockan sju stack i hem till carro & åt billyz pizza. gris
mamma och hennes mamma var på guds helgande mötet i kyrkan & fick information.
klockan blev halv 8 och jag kilade hem och lämnade äckliga sorterings sopor ( kastade dem bara m bror )
sen fick jag syn på johan och sophia som typ satt på gungorna,och vi hade så kul tillsammans.
johan och jag i allafall, asa skoj, jag stack hem halv 10 och kom till datan.
nu ska jag klistra in en bild på min & carrow;

image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0