josephine

tänk att man blir som man umgås, men om ma slutar umgås med dom man brukar vara med..
blir man då någon annan? byter man personlighet eller vadå?
om jag skulle flytta till england och förlora alla mina vänner, skulle jag då bli en helt annan människa?
skulle jag kunna skojja med det sättet som jag gör nu? eller kunna snacka på det viset?
eller tänk om människor tror helt annorlunda om mig, om dem har en helt annan bild av mig.
några kanske tror att jag trivs att vara ensam ( som kan vara skönt ibland ) eller att jag dör att vara ensam och gå runt ensam ( som är fitt kuk pinsamt och jag hatar att åka buss ensam )
tänk om människor tror att jag suger på allting ( som jag kanske gör men jag är bra på någonting ).
för att ibland känns det som om jag bara är en vän som man kan vara med, att jag inte kan hjälpa till någon med något utan att jag gör fel varenda jävla sekund, medans en annan dag kan jag känna mig som en gud,

Kommentarer
Postat av: KaRl

du är ju en sn där rackare

2008-04-28 @ 14:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0