knullpull

heijs, hade precis jätte skoj med amanda & carro.
efter min tråkiga dag yungefär runy 7 så stack jag och mötte amanda ensam.
och pinsamma skaer hände, en gubbe som hade typ kurdi mössa på dig gick jätte nära mig och kollade på mig som om jag skulle typ va... guds barn?
& sedan så trampade jag på ens tjejs fot medans jag snakcade i telefonen.
och innan det hade B gjort huligan blickar till mig, skrämmer mig också.
sen när jag va framme ( allafall vad jag trodde ) så gick jag av vid fel station och var tvungen att gå en bit.
sen såg jag gansgters och precis då dog amandas batterier.
jag skickade ett sms till henne vart det stod: amanda hora
men det såg hon ju inte såklart.
köpte lite grisigt och vår resa till carro gick snabbt, chillpill hemma hos henne, sen stack vi till carros systers kompis patti och paulina va där och grjejer, satt med dom ett tag sen så gick vi runt, klockan blev typ 10 så lämnade vi carro för att hon skulle passa jacob eller någt, sen gick jag och amanda till centrum, eller vi skulle men sen så orkade inte vi vänta på bussen så vi gick genom gården och stötte på linda.h, andra och emelie.
sen så snackade vi ett tag och stack till bussen och sötnosarna lämnade mig där när klockan blev 11 och vi snackade med en kille som liknade burreh,
har fitt ont i ryggen eller vid nacken typ, vet inte vad som har hänt :(


Kommentarer
Postat av: maakke!

your life is sweet

2008-04-26 @ 23:56:45
Postat av: jhuss

okej?

2008-04-27 @ 00:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0