redovisningen

eh, jag ska nog inte skirva det här, men det va sååååå pinamt att redovisa för aron,
det är aldrig pinsamt, likosm aldrgi men nu var det det för att jag bara visste att jag skulle få göra om ALLT,
verkligen allt som jag kämpat med, när aron frågade mig en lätt , hur lätt fråga som helst så svarde jag fel.
carro var vid datorn precis bredvid mig, men ändå så skrattade hon, aron frågade om man delar 18 i 2 delar,
såå, hur mycket får jag ochhur mycket får du ( en skum fråga som inte ens hörde dit, typ vi snackade om skala )
jag svarade 6, och carro skrattade, senare berättade hon att jag hade liksom pluggat till det i 2 hela fitt timmar,
etfer skolan som jag redan skrev i förra inlägget.
och hade fel i några frågor, och aron fick damp för att jag hade frågat andra läraren.
varför ska de va så här orättvst? OOOOH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0