skolan

tjabba hej.
idag var jag på föreläsning och kunde verkligen inte konsentrera mig.
bästa sötnosiga bella fyller år idag §
grattis älskar dig.
och jag och carro kunde inte jobba på måndagar.
efter skolan stannade jag och carro och amanda i centrum lite och köpte gris saker.
när jag drack min heta cider fastnade min läpp, och jag kände ingen smärta, och amanda började skrika som om det va panik ( dwt var det ) och hon ba; du blöööööööööööder !
och sen fick jag panik som satt kvar på burken och det blödde jätte mycket ba spruta på mina händer och gud :/
jag fick också lite panik sen ´fick jag bort burken och blödde mera och skrek som en huligan,
sen stack vi, och har fortfarande värsta såret på läppen ! ( så kan det hända när man halvöppnar öppningen på burken , som många gör ).
igår blev jag slagen av en skum man i pannan, ska nog inte berätta...
värsta blå märket på pannan och den är typ ganska stor, men när jag försökte sminka över den syntes den bara mera :(
kuk i den asso, fast de håller på att försvinna bebotah.
men haha, imorgon ska jag ta första steget och försöka komma utan mascara till skolan !! UTAN MASCARA!
så här såg mina ögonfransar ut idag; och den där nya mascaran känns som om den är typ vattnig och typ heöt skum, fick damp imorse.
image26

Kommentarer
Postat av: kuk

jevla fjårtis,
kan inte vara utan 100 lager smink !

2008-04-07 @ 20:20:14
Postat av: hor jhss

tönt

2008-06-01 @ 14:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0