skolan

hejsan, carro vill inte vara med i min onda plan,så det får liksom bli amadna som får vara offret.
coolt asso. samtidigt ska vi ta hand om Lucas, coolt det också.
Men nu sitter jag och funderar här i skolan om min elaka plan ska funka mot wannabee bre.
ingen fattar förutom carr & aman.
Admir fick just damp på Malin,ingen vill vara på hans återsamling,jag tror faktist att våran klass har det personligast mysigt, liksom det är som en familj.
haha med kiran & alla andra, fast dem där snackar oftast inte, tråkigt.
puss


Kommentarer
Postat av: kaaale

bre van dekamp fråånn desperatehouewifes???

2008-04-22 @ 13:51:13
Postat av: tove

fan vad jag äskish deps. houws. §§§§§§

2008-04-22 @ 18:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0