skönt

hej blogg läsare, idag har jag bara ätit en macka&tvingade mamma hämta korv m börd från gårds städningen igen.
pappa goes ha fått en ny bästis, människorna som flyttat hit asso. mannens son snodde min gamla spark cykel och åkte runt med den som en huligan, sen hjälpte han pappa med små saker, fast han är bara 6 år.
samtidigt gav jag killen kamelblickar och drack té. mamma har köpt americanskt bröd som jag proppade i mig.
och det va faktist ganska gott, fixat mig fast sitter fortfarande och väntar att linda ska ringa mig.
om hon ens ska det, och carro har P just nu men jag sitter med en filt här vid datan och skriver.
igår hade jag ganska kul hemma hos amanda också jag jagade hennes hund som fick damp när jag väl hade slutat jaga honom.
nu när jag ändå skirver det här måste jag nog klämma in min dröm:
jag amanda n carolajn var ute nånstans och dom skulle gå och hitta en mcdonalds så vi kunde äta.
jag stannade kvar, men ssen väntade jag på dem en timme och jag förskte ringa och sms;a men dom svarade inte. och  sen skickade caro en video när dom åt donken mat och jag gick hem för att jag blev s sur att dom inte ringde mnig att dmo hade hittat donken.
och sen grät jag typ haha tööönt gaay,
sen vaknade jag, orkar inte berätta min andra dröm.
nu snackar ja i tele m, laajn och har snackat i tele i nu 40 min.

see you later alligator .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0