skum

hejsan människor, idag skirver jag hos linda,
vart jag lånar datan här, det är inte baar därför jag är här, utan har saknat lindao.
och allt jag skulle ha berättat har jag redad glömt.
hände dramatiska saker på morgonen som jag inte ska skriva.
mår lite dåligt av det också, känns som jag har gjort ett enormt misstag, men det känns lite överdrivet.
men jag har den där klumpen ibland i min mage som ibland försvinner. jag vill ju inte att det ska bli så :/
snälla jesus maria §.
juste, haha vi hade jesus maria kyrka på torsdag, förra gången skrev jag ju det.
haha och det va faktist jätte skumt där, och mamma och pappa ville snacka med mig efter det,
men jag gjorde nnågot så att dem inte snackade med mig, så att jag inte fick en kklump i kuk magen.
men nu känns det värre.
pusshejdåkurdar ´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0