skumt

hejsan, igår var det en hemsk dag.
dom där töntarna skulle komma till skolan för att slåss.
men tänk att allt började på grund av mig och carro.
tack amanda som hjälpte oss, dem ville ju slå dig också vafan :(
hur kan dom?
polisen & allt. människor försökte hålla oss inne i skolan men vi ville ut.
& då kom vi på att sätta på brand alarmet utan att tänka på konsekvenserna.
det började pipa & alla sprang ut, vi samlades med poliserna, till & med cärrus syster kom dit.
och sen så kom brandbilen ( pinsamt )
sen såå när alla skulle in, och då kom läraren och ville snacka med oss.
och jag malin och caro måste betala för fucking larmet :(
aja, men mina föräldrar visste ju inget förr, men nu vet dom för att vi var tvugna att ringa hem :S

idag var jag med amanda och lajn och vi var i skolan men typ förstörde till labb jesper :/
sen så gick vi hem till lajn pch kollade på 30 days of night, eller vad det nu hette .
sen lämnade vi amanda med pappas bil, och jag tog sönder en gung grej som tillhörde en kille ..
förlåt, men sen gick vi hem till sophia, och äter gris saker, caro äter allt.
pusshejleverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0