snart valborg

hejsan, omg jag redovisade steg 11 idag igen, och det blwv ganska bra liksom.
ska börja på steg 12 woho
efter skolan stack ja och carro hem till mig och åt..
sen så kom lilla lucas som vi tog hand om.
och tjennixens så kom amandeus sen också (;
och hade ganska trevligt, vi hade lite naughty time in tha bed också.
sen så gick vi hem till caro & åt ...
och satt vid datorn ett tag, eller hon men inte jag sen amanda också.
jag blev faktist asa trött då & låg i paulinas säng.
sen skulle jag lämna amanda och vi typ väntade på bussen i evigheter, okej 12 minuter.
sen så gick jag hem och åt köttbullar och sitter här nu.
skippade ugly betty & nu ska jag kolla på DESPERATE HOUSEWIFES ( får inte missa )
pussar till alla som jag älskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0