sötnos

hejsan hejsan.
igår jobbade jag och lajn mycket med veronika under dagen.
samt på måndag.
idag jobbade jag ganska mycket med matten & svenskan, och vi kom liksom igång.
hände lite saker i skolan och jag é så grisig så jag orkar knappt skirva.
äter klubba hela tiden och alla lärarna ba ger oss kamel blickar men söger inget.
jo, typ att vi kommer få hål i tänderna, och gudans vi kommer det.
under lunch rasten gick vi till ica för att köpa mums, och när vi hade köpt det så såg vi en lärare, och
vi sprang in till en parfym affär, och vi gömde oss bakom hyllor, & vår vanliga otur kom hon också in dit.
och var precis framför oss nästan, och butiken é ganska liten så vi kunde inte gömma oss.
haha, men på något sätt rymmde vi.
vi mötte amanda som va sjuk sjuk. och hon följde med oss till skolan igen.
& jag åt 2 klubbor till, jag älskar dom där nya klubborna med smaken av jordgubbe.
( hihi fattar inte vad jag menar )
och sen efter skolan stack vi till stan för att köpa present till llindao som fyller 14 den 14 april.
och sen så åkte vi tillbax och var med lopez och stack till donken igen, och gris åt glass sen köpte vi mer klubbor.
pusshejleverpastej.
lyssnar på        http://proximo.chronicmunchies.com/mp3s/britney/Radar.mp3   ( tryck )
image21

Kommentarer
Postat av: Anonym

VARFÖR DÖLJER DU DIN NÄSA PÅ VARJE BILD?? SKIT FULT JU! ;)

2008-04-03 @ 16:27:53
Postat av: jhuss.blogg.se

för att den typ ' förstör '

2008-04-03 @ 18:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0