sthlm

tjabba hej hej. ( ville inte berätta våra pinsamma saker på natten. haha sov i tåget och typ hej på oss.
lite privat saker hände, haha en uteliggare fick damp, men jhag va snäll så jag gav honom en 50 lapp
)
idag drömde jag att jag sa:
- men jag behöver inte vakna för att min alarm vaknar.
haha jag fattade inte riktigt varför jag sa så.

( kom ba plötsligt på det )
idag var jag med lajn i stan ganska tidigt, jag fick skavsår och dt gjorde jätte ont.
åt i donken och sen så köpte jag en ny mascara - den fick kosta 160 kr och sen köpte jag bomulls tussar oxå.
lajn köpte en söndags väska och sen gick vi hem, åt igen i donken ( gris )
och vi blev intresserade av tjejej som var i kassan varför hon hade så fon hy.
och hon sa att hon använde någon solpuder sen så foundation från make up store.
( mobbade som frågade oxå )
aja, en bild på sexiga max factor mascaran, förut hade jag precis en sån fast guldig packning;
image25


Kommentarer
Postat av: anonym

du och din carro är fett fittiga

2008-04-07 @ 20:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0