tjena

hejsan kära blogg
va skumt alla har kommenterat :(
sårar mig verkligen, nej.
aja, men tänkte faktist köpa en plattare ( så behöver jag inte låna längre av dig olivija :D)
mamma har gått med på dt.
och jag längar efter en resa utomlands nu på sommaren.
skulle vara perfekt.
idag hände det något till amandas öga. och det va hemskt.
jagh sa att hon va allergisk mot damm, & ström, haha xd.
hon trodde på det, jag med :O
sen fick vi spela trummor och jag sög kuk.
kommer bara få G säkert.
köpte p kl till carro och jag provade älskade jackan.
skorna som jag köpte ser hemska ut med min jacka som jag nu har.
så jag använder bara dem där nya ballerina.
nu ska jag desiga bloggen,
puss hejdå idioter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0