torsdag

hejsan, har typ inte varti inloggad på pea eller blogg så mycket för att jag inte har kunnat logga in med datan, vårat vurus system har damp & ingen får typ va inne på internet, liksom hur irriterande é det?
typ mobbad hemma utan internet.
förut sa min mamma att jag skulle till carro för att låna datan, va seg mamma hah ba carro jag vill vara med dig för att utnyttja dig för att kunna få datan, haha d skulle kännas skumt liksom.
men igår var det en jätte skum dag och vi hade hemstudiedag.
& så åkte vi fel buss och till slut valde vi den rätta bussen till johans & amandas skola.
fast vi kunde inte vara där, och sen så plötsligt så började dom sjunga en mupp låt till oss asso dem såg så töntiga ut och vi typ kollade på dem, sen kom dom ut som värsta ballish ungar och omg vafan dom tror att dom kan misshandla oss, vafan vem har uppfostrat dom? fula svarta utväxter i håret och blond wannabee människor.
tänk att det liksom blev en stor sak av det, deras lärare ringde mig och allt, hihi
men nu sitter jag hära ensam frö att carro sitter med en annan data, och amanda gris ringde mig som om det va nödsituation men hon skojade bara, jag trodde att hon blev misshandlad, ?
men oh ska snart på konfirmation och jag hittade en 5 i min väska, orakr gå inte hem och äta.
vi kommer säkert få mat i sexighets kyrkan igen ( gris hungrig )
& jag får damp på kursen, det är typ jätte svårt och jag orkar inte göra den längre! jävla kuk grej .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0