trååååk

nu fönar jag mitt hår & jag har inget liv typ.
vaknade när mamma tagit med sig grannen och visat något till henne på övervåningen.
& liksom deras snack ekade i mina öron, när dom stack tillbaka till gårdsstädningen gick jag ner och åt 2 mackor.
som är ovanligt att jag äter direkt på morgonen. mitt liv är skumt,
men jag kollade på barnprogram som jag fattade ingenting av typ.
haha sen så duschade jag och satte mig framför datan.
haha shoan frågade om jag vill på hans fest, men jag vet inte.
och jag tvingade mamma att hämta 2 korv m börd till mig från gårds festen & dom va äckliga.
och hon lyssnade på gay musik & gör fortfarande, asso möblerna darrar här uppe.
ska nog gå & säga till henne, fan asso.
jag ska sätta på min musik som é lite bättre än hennes, :(
image34

Kommentarer
Postat av: GOSSIP_GIRL FAAN

duu är en fin tjej med mycket potential

2008-04-26 @ 15:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0