tråkigt

A) Ta fram mobilen & gå in på kontakter.
B) Håll in neråtknappen en stund utan att titta, & sen släpp.
C) Skriv sedan ner resultatet, & kom ihåg att det här är på skoj!

1) Jag heter: Amandas andra
2) Jag gillar: Bre Van de Kamp

3) Jag hatar: Dennis

4) Jag är kåt på: Fumba

5) Jag är verkligen super kär i: Helin 
6) Snyggast i världen är: Carmen
7) Fulast i världen är: iman
8) Äckligast i världen: Jonathan
9) Muppigast i världen: Meira
10) Tråkigast i världen: lina

11) Jag ska satsa på: Pappa
12) Bästis: Ronjhew
13) Jag vill ha sex med: Trollkarlen
14) Jag har en hemlighet med: Adam

15) Jag skäms över: Amanda P


Kommentarer
Postat av: ronja

bästis: ronjhew
hah

2008-04-30 @ 21:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0