trevligt

nu sjunger amanda som en babian, skoja xd
haha idag fyllde border viktor år § grattis 14 år.
och carro va sjuk så jag hängde med ala andra, jag annelie, jessica, amilia bell och emelie skulle till donken och åt bra en cheesare. lånade pengar av annelie för att jag hade inte med mig pengar,
och ni vet, om man é där måste ma såklart besöka klubb affären, och köpte 2 underbara klubber.
senare var jag med amanda och carulajn, sen så gick amanda hem lite & jag och carro stannade ute lite oc hade lite trevligt, och typ rullade på sand xd.
sen gick jag hem och åt lite, sen sa jag att jag skulle sova över hos amanda 
& jag fick såklart. och sen skämde jag ut mig i bussen och råkade slå till en kvinna :(
och typ blev helt pinsamt ledsen ( mmmmmmh ) aaja, sen hon amanditah ba kom och kutta mig och hon köpte anaca kladd kaka och vi ba åt jao. fett guzz bre, vi drack té och anaca det va fett kuligt jalla !
NU VI ÅKA UT HABIBI,
älsk hani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0