busskort

hejs, mötte carro and natto för att jag skulle ge dem hennes busskort som var hemma hos mig, och pengar til godis för imorgon, för att jag orkade inte följa med men carro fick istället köpa godis till mig, hah (a)
men idag mååååste jag kolla på sex and the city. men kommer säkert va as trött på morgonen eftersom jag måste vakna 7. men oh, jag vill inte missa sex and the city under den tiden jag är borta, en hel vecka alltså.
den där slynan carro ska få skuts av mamma, som sällan kör ( aldrig ) a men hon ska skjuttsa oss först till nynäshamn.
men hur som helst, så chatatde jag med amanda lopez och hon verkade ha det super trevligt där i spanien, jag ville bara va där och sola. kuk asso. chattar med walle som har varit i gotland, och jag tvingade honom att skicka lite foton
från gotland när han was there,
pussar -J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0