dagens bild

hejsan, kom bara på att jessica alba från tillexempel filmen the eye var helt perfect fast hon bodde ensam och var helt blind, hon vaknade upp med skinande hy, och håret var helt perfect, allt var så fint.
men som ni kanske har märkt sminkar dem människorna ändå på filmen fast dem ska va " osminkade ".
man blir ju själv ledsen över att se dem vaknat upp med perfect ansikte och skit,
men det är ju en film, dem sover ju inte riktigt där, men ändå. dom borde göra henne helt ful egentligen,
kom visste ju inte ens hur hon såg ut :S efter som hon var blind.
men hon ser säkert inte heller så perfect ut när hon vaknar upp inreallife,
men, så hittade jag fina bikini bilder på henne, hon har så fin kropp också:

Kommentarer
Postat av: sandra

Mhmm hon har typ perfrkta kroppen :)

2008-08-03 @ 12:44:01
URL: http://mongji.webblogg.se/
Postat av: diana

svar: neej men asw platt tången e typ dålig eller det funkar inte på mitt hår, men lock saken e bra :) §

2008-08-03 @ 18:23:13
Postat av: Anonym

ditt hår på din header är så jävla fint hur får du det att bli så?

2008-08-04 @ 00:02:24
Postat av: jhuss

haha jag vet inte, det va ett mirakel dag till mitt hår (?) xd

2008-08-04 @ 00:06:04
URL: http://jhuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0