damp helt enkelt

jag fattar ingenting, jag blir bara sur, ja visst är det den hemska oturen som alltid kommer till mig.
har jag kanske tappat en liten spegel, & sen har jag fått en sådan otur, små pytte små patetiska oturs saker händer mig heeeeeeeeeeeeeela tiden, till & med utan att jag märker det !
så irriternade, nu.. när bloggen inte funkar, det händer typ 1-2 gånger i veckan, det räknas med otur, och andra små saker hela tiden, jag orkar inte, det känns som en ond häxa har förbannat min blogg!
håller på att göra en ny blogg, men så används mina hotmail adresser redan, och jag raderade 2 av mina test bloggar, men så funkar det ändå inte att använda dem hotmailen, SLYNIGT ELLER HUR?
och sen så funkar det inte att logga in på ett annat konto, och jag använder aaaaalttid samma lösenord. fiitigt av den, eller hur?

pussjhuss

Kommentarer
Postat av: isabel halldin

haha jaaaa . blev helt överlycklig ;)

(när jag träffade hani asså)

2008-08-19 @ 15:07:55
URL: http://halldinlopez.blogg.se/
Postat av: ella

hmmm va jobbigt me allt krongel ju!!

hoppas du får en bra kväll;)

2008-08-19 @ 16:43:17
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0