duärenbön

haha det blev typ det längsta inglägget ever, och ett par heta bilder ( not )
men japp, det är äckligt väder här just nu, i stockholm alltså. typ skumt men ändå lite höst - väder.
och jag ska inte göra något idag, verklinge inget, och gissa vad mamma sa idag  ?
hon ba; men jag kunde ha köpt sommarlovsbusskortet till dej.
och jag bleeeev sååååååååå arg jag ba; men vafan jag snackade om det hela tiden förut och du köpte bara remsor till mig :S vafan ?
sen hon ba; ja men jag fattade ju inte då..
jävla äckel skabb mamma, jag tjatade om det typ hundra år, men eftersom hon e så seg så förstod hon det nu :S ?
va e det för äckel mamma, jag ska fan bli smart när jag ska bli mamma.
sen ska dom få exakt vad dom vill, puss jhuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0