elegant.

hejsan små muffins, ! idag var jag i stan med bvän. jag köpte en sjal, en stickad kofta och ett svart linne.
mer blev det inte för min del, sedan så åkte jag tåg till älvsjö & mötte amanda sexbomben. strax efter befann vi oss hos hennes mosters hus hon fyllde år. vi stannade lite vid tv;n med alla fina spanska gäster. och sedan stack vi när vi insåg att klockan redan var.. lite över 7. nrj hade redan börjat. vi tog tunnerbanan från hagsätra, och sen när det va slussen råkade vi gå av på fel & vi va tvugna att vänta på nästa tåg. så mötte vi jess & olls och linus i stan, men han den där linus stack efter ett tag. jag hade med min väskan så det såg huliganist tråkigt ut med den, annars var det prima. och det var nåhon jävla äckel man som va heeelt iskall helt ensam mitt bland fol på kungsan och stod som en lång pinne utan liv i sin kropp och var bakom mig. när jag flyttade mig tafsade han mig, haha sa det till olls.hah men ja flyttade mig och sen så var han typ.. 3 cm från mig igen. hans livlösa ansikte var fortfarande där. haha låter som en skräck film. OCH LADY GAGA VAR OOCKSÅ DÄR. hon var en äkta gangster etfersom hon fafsade på sin fitta, fett synd. a men sen så tog vi tåget hem någon tid, sen kom jag till tha hood vart jag bor & mötte caroline, paulina och 3 till. och va ute ett tag och sen svängde jag in till mig och kom hem för en timme sen typ.    pussar lil jhuss wayn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0