en del av mig

hejsan har faktist lust att blogga! jag fantiserade faktist att min blogg skulle vara med på metro eller något helt skumt som aldrig skulle kunna hända, efter det finns över 100 personer som är bättre än mig att blogga, jag är bara " en utav dem som har blogg ".ja, jag har ingen speciell blogg. eftersom jag inte tar foton överallt ute, och typ... sånt. men ni får nöja med allt som JAG känner och hur JAG skriver och så. det är inte ett måste att läsa min blogg, det är bara jag som vill att ni ska kommentera och läsa så jag kan vara med i metro ! puss / jhuss

Kommentarer
Postat av: idan

tackar, okej va kul :)

2008-08-31 @ 16:13:23
URL: http://ivn.blogg.se/
Postat av: baby loonia

tycker bloggen e fin. Man behöver inte ta egna kort o sådant, men när jag skriver så brukar jag begränsa antalet skrivna rader o så brukar jag ha många bilder (inte på mig o min vardag nödvändigtvis)

2008-09-01 @ 15:40:05
URL: http://babyloonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0