första skoldagen

tjabbahejhej, det har börjat en ny kille som heter typ dunal eller nåt, han bodde i skåne förut, så han har skåne dialekt, vilket är ganska coolt! vi hade olika tävlingar idag, eller aa kickoff eller vad det heter?
men vi fick 6 poäng av typ 20. hah vår klass suger vekligen. & det ända man kunde vinna var en.. nalle. och jonny som verkligen ville ha den i vårtklassrum. händelse innan det var att mitt öga fick sin damp igen, som jag skrivit innan i min blogg! Och den blev heelt röd. jag & amanda frågade Rosie vad vi skulle göra och vi snackade med jonny också, han sa att det va bäst att gå till sjukhuset som inte låg så långt, det började regna, och stackars amanda hade typ ingenting på sig, hon var totally naked! nej men när vi väl var framme ös regnade det, och mitt hår hade blivit äckligare, vi frågade vart ögonmottagningen låg, eller amanda gjorde det för att hon såg bättre än jag xd ja men vi gick dit och jag satte mig på en stol och en man kollade i mitt öga genom världens största microskåp, eller vad det nu var, olika ljus och grejer, sen frågade han om det gjorde ont vid örat, sen började han typ smeka min kind haha sen han ba; hur gammal är du? jag ba; fjorton..  han va lite skrämmade då, och jag fick typ 100 olika ögondroppar i ögat. när han hade tvättat av min mascara och halva mitt smink vid kinden så hållde jag för, inte bara för det, utan mitt öga var as rött där nere, Rosie sa till och med att jag kunde bli blind!!!! eller om jag upfattade det fel ? men.. klockan 5 är det jesusmaria konfa, så jag måååste duscha snart.. nu egentlgien.

-  puss


Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

2008-08-21 @ 17:01:10
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: B L O N D I N A

sv: hahahah, mjoo får väl se, ahha

2008-08-21 @ 17:01:29
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: akadia.

haha aa det har jag :)

haha den är skit söt tycker jag xD

2008-08-21 @ 19:47:46
URL: http://justakadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0