godmorgon -

hejsan sötnusar, igår la ja mig vid 4 tiden, fast jag var inte så trött som jag trodde att jag var.
jag duschade vid 2 tiden och sen började jag plötsligt städa toan,  mirakel att pappa inte vaknade under den tiden. bror sov redan, men mamma var där nere och gjorde något. sedan när jag hade bestämt mig för att gå och lägga mig så såg jag två papperslådor uppe på min garderob, jag tog ner dem och såg en massa gamla leksaker, jag tänkte att vi kudne slänga bort dem och fylla lådorna med något vettigt istället för att ha dem där nördsakerna där. sen dök det upp en jätte läskig clown leksak, hah den skrämde mig så jag kastade den på min fåtölj, och sen dök en aas gammal barbie docka som var mammas barbie docka när hon var ung, sån där barbie med ögonlock och tjockt lager mascara typ. mamma hade klippt av dockan sitt hår sa hon, och jag la den i hallen, vet inte varför. jag packade ihop lådorna och sen letade jag och mamma efter den där barbie dockan men den var borta! i en hel kvart letade vi efter den på över våningen. ingen av oss hade varit där nere. och den fanns inte ens i lådorna. det va as läskigt, eftersom vi tänkte att den skulle komma och klippa av mammas hår som mamma gjorde mot den, haha stackars oss. vafan tänkte vi  på egentigen?
men det läskigaste var... att den är fortfarande borta :( !

pusspuss, J

Kommentarer
Postat av: hj

va skrämmande !

2008-08-31 @ 16:28:13
URL: http://hannah.blogg.se/
Postat av: helen

ojoj

2008-09-04 @ 20:44:32
URL: http://helena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0