hunky panky

hejsan läsare, eller a ni som läser min heta blogg. jag har inte blivit trött på min design :) bra eller hur? och headern har inte försvunnit, har varit på konfan idag, & jag ska spela jesus maria, hah tänk va coolt det ska bli, eller a jag komer säkert klanta till allt på vår redovisnings dag, och min mamma trodde att jag bad varje kväll fett synd, det är bara psyckhopatiskt eller? men hur som helst, mååste jag bara säga hur jag hade uppfattat jesus och det hela.
min mamma snackade något om att jesus blev korsfäst när jag va as liten, gick på dagis så ni kan inte mobba mig för det här! min mamma sa att maria besökte jesus när han var död på korset, och då trodde jag att det var min dagislärare Maria som hade besökt honom, fett synd. jag trodde på det typ 100 år tills jag fröstod att det hände för typ 2000 år sedan.
men jag kommer inte ihåg om ja någonsin frågade Maria om den här jesus saken, fett synd om mig.
men alla uppfattar fel.. typ.
thah, hejdå sexi.


Kommentarer
Postat av: emilia

jätte fin design och din header är jätte snygg ! :)

2008-08-15 @ 21:23:04
URL: http://cendrilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0