hurmåralla?

rubriken var lite kontig.
men jag vill verkligen inte använda min ny gjorda blogg.   www.josephne.blogg.se
eller okej, jag kommer säkert använda den om den här får damp.
men det kommer jag ju skriva in såklart, så var inte ledsna, jag vet att ni älskar min blogg ( hahahah noot )
a men imorgon ska jag köpa en plattång, äntligen alltså.
jag följde med carro för att klippa håret, det blev fint. medans satt jag & läste en massa tidningar och såg att scarlet johanson sjunger tydligen nu också (?)
och jag köpte 3 nya örhängen, diamant örhängen, svarta hjärtor & ett par as fula som jag aldrig kommer att gå runt med.
någon som kanske vill ha dem där fulingarna?
hih vi träffade nadja & linda där också, dem gick in i någon affär.
a men jag hade tråkigt igår på natten.. först testade jag några tröjor, sen så kastade jag bort en massa mupp kläder som var kvar, usch!
och jag gjorde läppglans test, själv tycker jag om den sista bilden på läpparnas färg. den första är verkligen rosaröd, och den klibbar ihop sig as mycket, och den andra är helt okej men den har jag fått från en tidning, ingen kan köpa den.
den andra är något franskt märkte och smakar gott, alltså inte så att man slickar på den, men aa ni fattar?


Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

sv: haha trevligt att jag gjorde bort mig?



fint :P

2008-08-19 @ 18:06:14
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: linda

jag får se på fulingarna sen :)

2008-08-20 @ 00:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0