ica maxi

hejsan sexi mamas, idag var jag och handlade mat med min pappa, det var så länge sen jag har haft greppen om en kundvagn, haha för det första fastnade jag på en massa gallren och tappade typ hälften av kläderna, hah stackars mig.
sen så spillde jag vatten på mig frö att jag kollade på en as fin stor växt som skulle passa till mitt rum (a)
och hittade inte en sak som jag och min bror letade efter typ 100 år tills vi frågade en heting som arbetade där.
ja men hur som helst åt jag mc donalds och 2 korv med bröd. haha ni vet ju hur mkt äckligt jag äter nu för tiden.
och när jag kom hem stack jag till käraste på en het walk together, och sen så.. åt vi återligen hemma hos henne.
och jag saknar lilldavid, han va sjuksjuk idag :(  , precis som jessica och callin !
haha offter christimas carol,


hejdå .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0