josephines tankar

SOM SAGT BEHÖVER INTE NI LÄSA DET HÄR, UTAN DET ÄR BARA MINA EGNA ELAK ANTECKNINGAR, SOM JAG SKIRVER IBLAND, SÅALLADE JOSEPHINES TANKAR.
ALLTSÅ.. MINA TANKAR,
pussjosephine



jag tycker att det är elakt att punktshop inte har tröjor med lil wayne, men bland annat eminem + andra !
han sa: vi har inte honom... men vi har eminem ( och gjorde något med blicken )
vad menade han med det, typ som att jag plötsligt skulle ba; goo eminem, i like u now !
no way!

det är elakt att det inte finns något som heter, allergiskt utan smink, det skulle jag vilja vara så att alla inte behövde säga; palla ha smink varje dag!
haha jag kommer ha den bortförklaringen, " allergisk utan smink " så var beredda på att jag kommern använda det uttrycket.

jag tycker inte om sjukdomar som bara kommer upp från ingenstans, typ huvudvärk, som om hjärnan skulle få typ damp och den blir sjuk eller nåt, sen bildas det huvudverk, äckel. om den har ont behöver väl inte den gör så att jag får ont :S ?

jullov som är bara 2 veckor långa, 2 VECKOR??? USCH DOM BORDE VARA LÄNGRE.

INGEN VILL TILL SKOLAN NÄR DET ÄR JÄTTE KALLT.

men då kan man passa på att ha på sig heta tjocktröjor eller halsdukar, rawr.


Kommentarer
Postat av: laajn

men offer, han sa eminem för jag frågade ifall de hde honom. jag lekte att han var grym. love <3

2008-08-21 @ 08:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0