josephines tankar

tja sexi människor, kom precis på att det låg en godis påse framför mig, och jag vågade inte röra den.
den såg äcklig ut, men jag tog ett par godisar nu, och dem smakade skumt, och det här är faktist mina kvällstankar som ingen kommer fatta någonting av, maybe bara jag(?) men hur kommer det sig att om en blind person inte har sett på hela sitt liv, kanske vet hur en person ser ut? sjukt skumt faktist, eller.. a men tänk om dem plötsligt får tillbaka sin syn pågrund av något jesus mirakel, sen så ser dem hur världen realy är, det är värsta chocken för dem ju?
tänk när dem hör typ; oooh kolla va fin tröja, den är blååå! guuud! / undra hur dom tänker på färgen blå. stackars dem,
om jag skulle få välja mellan hörsel eller syn? skulle jag absolut välja att jag ade kvar syn, hemskt att inte se hur man själv ser ut, man kan inte se sina vänner, sina upplevelser eller inte se något alls!
min andra tanke var hur i helvete ska man vara den personen som alla andra vill att man ska va? ofta att man ska leva in i den personen någon människa vill att man ska va, eller a.. helt och hållet falsk identitet, när den själv vet hur den själv är, ingen fattar något säkert men, ofta att jag ska börja tycka om pingis bara för att någon av mina kompisar gör det?
självklart kan man börja gilla det om man spelar det och ba; WOw det här äär ju kuuul !!!
men jag kan bara säga, att ingen kan nååågonsin tvinga mig at börja på :  fotboll ( eller kanske ), basket eller handboll.
basket verkar vara så himla svårt och krångligt. hur kunde du carro spela det? din äckliga slyn basket proffs. avundsjuk!

oj glömde hela min dag, det var så att jag och petra & cari åkte till ung08, & såg sedan jenws & hennes kompis.
& det tog inte lång tid innan det började regna lite smått, & sen så började det regna mkt, men det gick över efter en halv minuto. men sen så vandrade vi i stan och hade great. något sånt orkar inte skriva om denna jesus dag.
väldigt trött är jag, fast klockan är bara trots allt 22.09 ?

men ska säga hejdå nu era muffins.
/ jhuss

Kommentarer
Postat av: Ia Darling

Hej hej tjejen,

tack så mycket för din kommentar och grattiset. Nu är det bara min dag i en timme och en kvart till så jag äter upp det sista av min tårta just nu :P



Kul att du gillade min blogg, försöker ha den ren, fin och lättläst. Du är välkommen tillbaka!



Nattinatti.

Kram Ia.

2008-08-14 @ 22:45:49
URL: http://iadarling.blogg.se/
Postat av: Ia Darling

Haha, "bigmama" :P

Själva måtten på bloggen ändrar du i stilmallen. Men ta det försiktigt, ändrar du på fel ställen kan det sluta med att bloggen ser riktigt tokig ut och att du inte vet hur den ska bli sitt gamla jag igen. Ett tips är att kopiera heeeela stilmallen till ett worddokument först, som du sparar på datorn. Sedan börjar du fixa och trixa. Går något fel då så kan du alltid kopiera in den gamla, så att den blir "bigmama" igen ;)

2008-08-14 @ 22:52:51
URL: http://iadarling.blogg.se/
Postat av: Ia Darling

..du skriver helt enkelt in andra mått än de som står i stilmallen redan. Prova dig fram. På så vis lär man sig allra mest :)

2008-08-15 @ 21:09:12
URL: http://iadarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0