life of jhuss

har faktist tänkt på att byta namn till: josephne på pea.
har gjort en gratismedlem pea för att ingen ska kunna sno pean xd
haha tönt jag, men jaaaa imorgon ska jag konfirmera mig. och JA jag ska fortfarande vara Maria, hah xd
det kommer bli hur pinsamt som helt om jonny kommer dit, haha vi sa åt honom vart det låg. gud va pinsamt egentligen, lite pedofiliskt också, men det är ju vår lärare, men det gör inget.
snart ska jag börja städa, och sen ska jag nog äta, har redan ätit 2 mackor, men.. vem blir mätt på det liksom?
jag fryser faktist, sitter här med täcke.

10 poäng till mig fakstist att jag var utan mascara idag, fast jag hade verkligen sug till att lägga mascara,
men jag får inte eftrsom mitt öga ni vet???
och amanda stoppade mig.
ännu ett par poäng till mig etfersom jag tog tag i 2 saker som jag hade rest på. kristendom / judendom grejen.
+ rummet som vi skulle rita för 100 år sen i 7;an.
och jag blev färdig. blev ganska nöjd men vet att jag ändå kommer få typ.. IG + på den ?
haha suger verkligen på att läsa instruktionerna, stackars mig.
och amanda hade ritat in en garderob i väggen, ( hahah )
men.. mamma var en ritkig paparazzi idag på morgonen när jag skulle gå. hon började ta en massa närbilder på mig.
jag raderade alla fast det blev kvar.. 3 bilder som är hur sexigt fula som helst.
men .. jag kan bjuda på dem  - haha så jäävla fuula och utan dom där prickarna så ser det ba ännu värre ut.

Kommentarer
Postat av: hemliga trean (carro)

mh sno mina ord som du brukor mobba bara :o

"tio poäng"

....ledsen....

omg fett synd <3

2008-08-22 @ 19:53:37
Postat av: jhuss

hah du brukar säga:

DET VAR EN TIO POÄNGARE !

<3

2008-08-23 @ 23:04:09
URL: http://jhuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0