linda och jhuss

hejsan, japp som jag kanske sa redan, eller sa jag (?) så skulle jag till linda. och vet ni ??? den där restaurangen nedanför mig har öppnats! liksom vet ni hur glada jag är? om jag är sugen på nåt annat.. typ annanslags mat, så kan jag gå ner en bit och vips så ser man hetingen, asso restaurangen där. wow!
aja , orkar inte snacka om det (?) för att jag åt faktsit en sexig glass idag med L, och så stannade med bil och mannen där inne va en spaniola men han va peddo, typ betraktade min glass all the time, och sen körde dem fort igen.
det va lite äckligt, för att linda & jag vågade inte ens kolla mot bilen, sen så vare en man som inte fattade när jag sa;
sho bre, på skoj, och linda va tvungen och ersätta det till den där söta mannen.
& när jag gick hem så gick jag alltså barfota, för att jag dumpade mina skor vid en bänk, haha jag och linda drog sönder dem, haha stackars svarta skor, ni hade det så bra, inte.

haha tänk seriöst att vara en sko? fyfan va ont det gör, när man tillexempel hoppar, så ba slår man sig mor asfalt.
stackars skor, ska börja gå barfota ( nej )

kisses /
jhuss. och kolla min fina design!

Kommentarer
Postat av: Melody

VIsst ser dom goda ut? :D dör nästan! haha



Shysst blogg, jätte fin header. är super ny här så ja kan knappt nått (a) haha

2008-08-01 @ 22:34:35
URL: http://alrightstill.blogg.se/
Postat av: Anonym

översätta*

2008-08-04 @ 22:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0