nu dag idag

tjabba! igår kollade jag & carro på the eye , och vi kollade även på hennes heta turkiet resa foton. japp och sen så somnade vi på sängen och vi sov typ as länge, haha men sen kom jag hem vid någon tid,
och sen så hållde jag på med nåt i mitt rum, typ.. var ganska trött och tvättade av sminket and so on.
sen läste jag sandor/idag boken som låg där, när jag ändå inte kunde sova, och jag som läste så jävla trögt, hah läste bara 23 sidor sen så började mina ögon kännas trötta. & plöstlgit så typ " drömde " jag om att jag hade snackat i telefon med carro, och sen så låg telefonen på nattduksbordet, och sen så blev mina ögon typ helt lulliga, och jag var halv vaken när jag hörde något utanför mitt rum och jag kunde inte öppna min mun eller varken röra mig, det va så läskigt som om någon hade limmat fast mig, helt och hållet, det så läskigt.
nu ska jag tydligen på och äta frukost, för att jag e så hungrig.

/ J

Kommentarer
Postat av: queenpeach

ha en bra dag o kolla gärna in min blogg och webshop :D

2008-08-03 @ 11:49:34
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0