offer dag

hejsan. idag var carro tydligen.. friskt sjuk. ont i kroppen efter en hemsk sjukanfall :( stackars carro ! hon lider så mkt.
haha,idag va också david sjuk, så patrik pluggade med oss..
gjorde lite matte och kurs idag. haha kommer aldrig hinna att lämna in jävla frågorna till imorgon, men vi hade jumpa, och vi spelade fotboll. amanda va värsta torres medans jag gled omkirng med jessica med min brända tunga av varm choklad. hah fett synd det gör fortfarande ont.. carro kom senare och hämtade engelska läs bok, och stannade ett tag till och sedan åkte hon hem.. haha vad ska jag skriva nu då? jo.. att jag måste verkligen fixa mina låtar på min ipod. haha alla börjar med värsta självmordspiano. och sen lil wayne §. men dem får stanna kvar, måste fylla på och tyvvär ska jag radera amandas " tumba gangstah låt ".

kisses, sexi jhuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0