onödigt inlägg

det finns ingenting att göra, sitter med morgonrok, och typ osminkad & helt trött. men jag kan inte sova.
skirver helt skumma inlägg bara för att jag ska roa mig med det,
snart kommer mamma och bror hem & mamma har köpt en pizza till mig för att..jag vet inte varför(?)
men japp. ska nog börja ta på mig kläder, det är as varmt med den här rosa morgonroken.
juuuste, glömde berätta att på gotlans båten hemåt så såg jag min granne bosse där, vilken sammanträffning egentigen, tänk va coolt? sedan när jag kom hem så sa han;
- jag glömde fråga om du ville ha skjuts?
men min elaka pappa hämtade oss.
kyssar, J

Kommentarer
Postat av: sofia svarar

tack så hemskt mycket ;P hm.. du gör det i kodmallarna , gå in på www.designadinblogg.se och leta efter det, tror det är på övrigt om design :)

2008-08-11 @ 15:59:47
URL: http://lillfjun.blogg.se/
Postat av: M A D D E [Söker er som vill bli fotade!]

Har du kollat in bilderna från min fotosession idag? Skriv gärna vad du tycker också! Puss!

2008-08-11 @ 19:50:19
URL: http://madelene1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0