gotland.

hejsan idag var jag med mamma och handlade mat, först skulle vi göra id kort med bror och mig men sen blev det nåt krongel för att pappa hade glömt att skriva under, hah men hur som helst ska vi göra det nästa vecka eftersom jag ska ju till Gotland, så det funkar ju inte då?
men när jag skulle öppna en vatten flaskan så sprutade den på mig och jag blev helt blöt, haha mamma bara skrattade ocg tyckte att det va kul medans jag skämdes där bredvid henne, (a)
men sen så köpte jag en svart tröja, den va ganska lång. men hur som helst åt jag sedan när jag kom hem.
och ska packa idag och grejer, för att vi ska åka till gotland imorgon, så kommer nog inte skriva under hela veckan.
take care, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0