plattång imorgon

ja imorgon ska jag köpa plattången, ska bada badkar snart, hah jag ska göra body peeling faktst.
och jag måste duscha idag. det är en wella shamnpo som är där nere och den e jätte bra, den doftar också.
när jag duschade där nera använde jag en inpackning, alltså balsam sak som doftade jordgubbar & det gjorde håret silkeslent, skoja det där var överdrivet men det återfuktar det, inpackningar är bra! fast använder det .. aldrig.
jag försöker bara låta klyfigt.
rensade mina skåp sendan när klockan var 8 mötes jag och käraste och satte oss iskogen sen skildes vi åt.
käraste kom hem till mig lite och vi lästa brev som jag fick för typ 4 år sen.

puyssjhyss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, lycka till med köpet :D

2008-08-19 @ 21:31:17
URL: http://sofie1994.blogg.se/
Postat av: ida

leta på designadinblogg.se

så hittar du hur du gör :D

2008-08-19 @ 22:27:17
URL: http://iiiidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0