plugga hela åttan

nu är det så att dem har höjt stegen i kunskapsskolan så det nlir svårtare att få G och VG och MVG.
jag hat till och med dröjt ner lite med stegen, men mitt knep, allas knep är .. att plugga så mkt som möjligt i åttan, vi som tänkte skita i spanskan men jonny sa att vi måste allafall få G. OOOMMMÖÖÖÖÖJJJLIIIIIGGGTTT ???
spanska är typ världens svåååraste faan, men jag ska försöka jobba, så bra som möjligt ! med guds halsband på mej, hah pinsamt guld kliar mig så jag kommer knappt ha på mig den!
jobbade med steg 12 idag, som motsvarar bara G nu plötligt. på matten! och jag fattade bra men sen.. plötsligt var stegtestet helt skumt när jag försökte göra det. annars var det lätt. när gyds carro gav lite tips.

skolan blev till klockan 3 för mig, mimmi, dennis & lovisa efter som vi skulle jobba över idag på måndag. och ha ph-samtal, det är lite sjukt eftersom vi måste ställa upp stolar både där ute och vårt klassrum, äckel stolar som ba faller ner när jag försöker sätta upp dem (a)

sen stack jag till carro eftersom vi skulle äta dem kvarglömda kakorna, prinsess tårtorna !
ja och vi kollade ännu en på en film, som sög kuk verkligen.

och dagens fråga blir... ska jag heta josephne@ på pea ?



/ jhuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0