sexy readers

hejsan sexy readers, idag redovisade jag matte stg 12. tycker faktist att jag är cool nu, skoja men har g nivå nu och jag ska kämpa till omöjliga vg steg, haha komer inte att funka x)
men hur som helst skulle vi till leksaks affären med putte johan, amanda calin & jag för att..gö något? hah sen skulle johan till sin buss,och sedan stack amanda, vi väntade på tåget till rönninge med putte i en timme typ :)
alla trodde säkert att vi va typ peddo kameler, haha mammut david.
aaa men det var ganska roligt idag i skolan eftersom vi va i willys och köpte klubbor med linus, och carro och linus kom på.. att det hade gått i kassmyra SAMTIDIG !

carro ; min mamma jobbar där uppe i kassmyra !
Linus; fett coolt jag gick är !
carro; näähe, haha jag gick ju där !
Linus; hahah jag gick i klass A!
carro; jag gick i C! Va synd att vi inte kommer ihåg varandra !

haha, & så vidare ;)
imorgon ska jag till nrj med heta amanda och typ (???) OM det är fint väder, annars ska jag ha lonely times on my own,
men imorgon ska vi till stan, kanske.

puss

Kommentarer
Postat av: Elin

åh tack söto :D

pussp å dig!

2008-08-30 @ 11:26:01
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0