sötnosar

hejsansvejsan. jag faktst jobbat as mkt med svenskan, och lite bra med matten. ja kommer aldrgi få mer är G på matten kan jag bara säga helt rakt ut, MEN vi satt och "pluggade" ett bra tag med putte och david, såå söta. och sen så .. efter skolan följde alla med och köpte min rouge som jag skulle köpa, tyvvär fanns den inte som jag ville ha så var tvungen att köpa en annan, men hur som helst stack vi till skolan och mötte carro igen, och så åkte axel,christian,putte och david, amanda och carro hem till mig, vilket var ganska pinsamt haha xd dem fick se mitt fula konfirmations foto, fyy asso! sen så åkte vi tillbaka till tumba för att putte skulle på fotboll. haha vi 5 åkte sedan hem till mig och åt. sen kom min pappa och som vanligt var han muppig. haha han måste alltid hålla påå sååå. sen gick vi hem till carro och kollade på en het film, men amanda gick hem redan då, hon var trött :(, vi åt guds godisar hemma hos carro, haha tack vare felicia som började sukta oss med dem.

fortfarande den "stora frågan", ska jag heta josephne på pea?  det kommer säkert inte matcha in med mitt blogg namn.
och jag vill heta J.blogg.se , men det funkar inte hur mkt jag än försöker !

pussar, jhuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0