the voice

tjabba, på morgonen kom amanda förbi hos mig, för att hon hade råkat somna hos Giselle, hah.
det var så skönt att träffa henne eftersom jag inte träffat henne på as länge, och hon var så bruuun!
men sen sp var hon tvungen att gå, för att jag och carro var tcugna att följa med till heron, och sen fick carros pappa sktjutsa oss till the voice, men vi gick inte dit direkt, utan jag,carro & paulina drev och förstörde allt till männikor, fett synd om dem. det blev ett par bilder som ni ska få sen. och sen så tyckte vi att det var dags att gå till kungsan, och vi träffade bland annat jessica frejd och hennes kompis Malin, och vi försökte tränga oss fram,men det va as trångt, jag har ingen lust att skriva så jag skriver bara kort. vi skulle träffa en viss person men allt blev så jävla cp så vi gick, för att carro blev hungrig, och sen så försörde dem där bilarna allt som körde runt och typ sjöng. irriternade,
men hur som helst var vi med patti och paulina sen, och vi såg petras kompis, och vi trodde att det va nån annan. hah sen såg vi axel och hans bror, och dom va as lika. när vi trängde oss fram vare nån peddo som typ kollade på oss as mycket som om han skulle typ våldta oss eller nåt skumt.
& vi skulle möta amanda & typ bella men vi fick aldrig tag på dem, det gick fan inte att ringa :S
kom hem typ halv 1 eller nåt, och jag var skumt trött då. och jag har fått en äcklig röd pick på pannan som förstör allt.

pusshejdå.


Kommentarer
Postat av: jhuss

fett synd kolla på mig!!!

2008-08-17 @ 12:42:29
Postat av: J.CARLSSON

Vad fint hår brunetten har!

(bilden i mitten)

2008-08-17 @ 14:07:06
URL: http://magix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0